06 - 13 15 59 95 \\ 06 - 29 02 20 58
info@atoneonline.nl
Landjuweel 10 Veenendaal
E-mailmarketing | promoot uw bedrijf via e-mail

​Met e-mail marketing houdt u uw (potentiële) doelgroep op de hoogte van nieuwe acties en producten, of ontwikkelingen binnen uw bedrijf. ​Het is een effectieve manier om mensen die geïnteresseerd zijn in uw product of diensten te prikkelen om (weer) met u in contact te komen.

E-mailmarketing in het kort

​Via e-mailmarketing kunt u huidige of nieuwe klanten aan u binden. Dit kan door het verspreiden van nieuws, het delen van informatie of het aanbieden van bepaalde kortingen. Mensen kunnen zich hebben ingeschreven om e-mail van u te ontvangen, of u kunt willekeurig mensen benaderen. Het opstellen en verspreiden van e-mailmarketing vergt een goede voorbereiding en analyse. U wilt de juiste mensen bereiken en hen middels uw e-mailmarketing interesseren voor uw product of dienst. Als u hen afschrikt of niet de juiste mensen bereikt werkt uw e-mailmarketing averechts.

Marketing via een nieuwsbrief

Een voorbeeld van e-mailmarketing is het werven van abonnees voor uw nieuwsbrief. Op deze manier houdt u uw doelgroep op de hoogte van de ontwikkelingen binnen uw organisatie. Men kan zich inschrijven door pure interesse in uw organisatie of werkzaamheden. Daarnaast kunnen mensen worden getriggerd om te abonneren als zij iets speciaals ontvangen. Denk hierbij aan kortingscodes, speciale toegang of extra informatie.

​Het is hierbij belangrijk dat de nieuwsbrief relevante informatie bevat en in de juiste frequentie wordt verstuurd. Spreekt de inhoud niet aan of krijgen ze de nieuwsbrief te vaak? Dan kan men geneigd zijn zich af te melden. Verstuurd u vrijwel nooit een nieuwsbrief? Dan is het effect minimaal en bouwt u geen verbinding op met uw doelgroep. Kortom; een nieuwsbrief vraagt tijd en aandacht om als goed middel ingezet te kunnen worden.

​Met e-mail marketing houdt u uw (potentiele) doelgroep op de hoogte van nieuwe acties en producten, of ontwikkelingen binnen uw bedrijf.
​Het is een effectieve manier om mensen die geinteresseerd zijn in uw product of diensten te prikkelen om (weer) met u in contact te komen.

E-mailmarketing in het kort

​Via e-mailmarketing kunt u huidige of nieuwe klanten aan u binden. Dit kan door het verspreiden van nieuws, het delen van informatie of het aanbieden van bepaalde kortingen. Mensen kunnen zich hebben ingeschreven om e-mail van u te ontvangen, of u kunt willekeurig mensen benaderen. Het opstellen en verspreiden van e-mailmarketing vergt een goede voorbereiding en analyse. U wilt de juiste mensen bereiken en hen middels uw e-mailmarketing interesseren voor uw product of dienst. Als u hen afschrikt of niet de juiste mensen bereikt werkt uw e-mailmarketing averechts.

Marketing via nieuwsbrief

Een voorbeeld van e-mailmarketing is het werven van abonnees voor uw nieuwsbrief. Op deze manier houdt u uw doelgroep op de hoogte van de ontwikkelingen binnen uw organisatie. Men kan zich inschrijven door pure interesse in uw organisatie of werkzaamheden. Daarnaast kunnen mensen worden getriggerd om te abonneren als zij iets speciaals ontvangen. Denk hierbij aan kortingscodes, speciale toegang of extra informatie.

​Het is hierbij belangrijk dat de nieuwsbrief relevante informatie bevat en in de juiste frequentie wordt verstuurd. Spreekt de inhoud niet aan of krijgen ze de nieuwsbrief te vaak? Dan kan men geneigd zijn zich af te melden. Verstuurd u vrijwel nooit een nieuwsbrief? Dan is het effect minimaal en bouwt u geen verbinding op met uw doelgroep. Kortom; een nieuwsbrief vraagt tijd en aandacht om als goed middel ingezet te kunnen worden.

Advies op maat

AtOne is u graag van dienst, in elke fase van uw onderneming.

Omdat bij elke fase bepaalde stappen horen, geven wij u graag advies op maat.

Acquisitie via e-mail marketing

​Via e-mail kunt u ook prima nieuwe klanten benaderen. Hierbij is het erg belangrijk dat u gericht mensen benadert (mensen die binnen uw doelgroep vallen en mogelijk interesse hebben in uw product of dienst). Daarnaast moet het niet te veel als spam worden ervaren; in dat geval zal uw e-mail juist een negatieve sfeer oproepen. En dat is nu juist niet de bedoeling!

Hulp bij uw e-mail marketing

​Wat zijn nu de juiste middelen? Hoe geef ik mijn e-mailmarketing vorm? Hoe houd ik het interessant voor de lezer? Allemaal vragen waar AtOne u bij kan helpen.

Neem vrijblijvend contact op met AtOne en werk samen aan uw online succes!

Acquisitie via e-mail marketing

​Via e-mail kunt u ook prima nieuwe klanten benaderen. Hierbij is het erg belangrijk dat u gericht mensen benadert (mensen die binnen uw doelgroep vallen en mogelijk interesse hebben in uw product of dienst). Daarnaast moet het niet te veel als spam worden ervaren; in dat geval zal uw e-mail juist een negatieve sfeer oproepen. En dat is nu juist niet de bedoeling!

Hulp bij uw e-mail marketing

​Wat zijn nu de juiste middelen? Hoe geef ik mijn e-mailmarketing vorm? Hoe houd ik het interessant voor de lezer? Allemaal vragen waar AtOne u bij kan helpen.

Neem vrijblijvend contact op met AtOne en werk samen aan uw online succes!

Neem contact op

We komen graag met u in contact. Vul het contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Uiteraard kunt u ons ook bereiken via social media, e-mail en telefoon.

Landjuweel 10
3905 PG Veenendaal